BATİSTE KURU ŞAMPUAN / DRY SHAMPOO - WİLD

Merhaba !
Yepyeni bir yayınla yine karşınızdayım :)
Batiste markasının kuru şampuanlarından bahsetmek istiyorum sizlere .Bence hayat kurtarıcı özellikte ürünler bunlar. Kimse yağlı ve sönük saçlarla kendini iyi hissetmez sonuçta öyle değil mi :) En azından benim açımdan öyle. Birçok markanın kuru şampuanlarını denedim fakat pek memnun kaldığım söylenemez. Memnun kalmamın bir kaç nedeni var. En önemlisi ürünü saçlarıma sıktığım zaman saçımı sertleştirmesi . Bu benim hoşuma gitmeyen bir durum. Batiste markasının birkaç kuru şampuan çeşidini denedim hiç birinde bu sorunla karşılaşmadım. Saçlarım yağlandığında eğer duş alacak vaktim yoksa saçlarıma direk uyguluyorum sonra istediğim gibi şekil veriyorum. Oldukça pratik anlayacağınız. Gününüzü kurtaran bir kahraman aslında. Tek handikapı var saçlarınıza belli uzaklıktan sıkmazsanız anında 90'lı yaşların saçlarına kavuşmuş oluyorsunuz :) Ama ben kendimce çözüm buldum bu duruma . Saçlarıma ürünü uyguladıktan sonra herhangi bir pudra , fondoten fırçası ile saçlarınızın üzerinden beyazlıklarınızı süpürebilirsiniz. İnce telli ve sönük saçlara sahipseniz saçlarınız yağlı olmasa bile diplere hacim vermek için kullanabilirsiniz , gerçekten etkili bi sonuç veriyor. Bir de unutmadan duyduğum ama doğruluğundan emin olmadığım birşey sormak istiyorum sizlere . Kuru şampuan saç döküyormuş ? Ben hiç yaşamadım yaşayan var mı aranızda ? Eğer yaşadıysanız ne sıklıkta kullanıyorsunuz kuru şampuanları . Bunları aşağıya  yazarsanız sevinirim. Bu arada tüm serinin kokuları harika . Gratislerde 35-40 lira gibi bir fiyata satın alabilirsiniz . Ürünün 6 çeşidi var benim en çok sevdiğim görselde de görmüş olduğunuz Wild isimli olanı . Sanırım en çok ambalajından dolayı seviyorum. Hepsi çok özenilmiş ve göze hitap eden ambalajlar .  Sonuç olarak aralarında çok büyük farklar olduğunu söyleyemem. Yalnızca XXL olanı saçı diğerlerine göre biraz daha sert yapıyor ama çok rahatsız edici değil. Alın kullanın yani :)
Hepinize iyi akşamlar 👋

Yorumlar

Popüler Yayınlar