L'OREAL PARİS SAF KİL VE KIRMIZI YOSUN ÖZLÜ PEELİNG MASKE + PEELİNG YÜZ YIKAMA JELİ

Merhaba arkadaşlar:)
Biraz ara verdikten sonra tekrar blog yazmaya başlamaya karar verdim. 
L'oreal Paris markasının yeni çıkardığı bu ürünleri biraz deneyimleyip sonra gözlemlerimi yazmak istedim. İlk olarak Peeling etkili yüz yıkama jelinden başlayalım. Öncelikle ürün adından da anlaşılacağı gibi partiküllü bir yapıya sahip . Ama çok büyük değiller. Yani yüzü tahriş etme , çizme vb. gibi şeyler bende olmadı. Çok hassas ciltli değilseniz sizlerde de olacağını sanmıyorum. Ürün gözenekleri temizleyip açmayı ve sıkılaştırmayı vaad ediyor. Elinize bir miktar aldıktan sonra su ile birleşince köpük bir forma dönüşüyor. Köpük formda olması sizi korkutmasın yüzde herhangi bir kuruma etkisi yapmıyor. Gayet hafif bir formda olduğu için  yumuşacık bir yüz ortaya çıkarıyor. Ürünün içeriklerine bakacak olursak  zaten 3 kil türü ve birde kırmızı yosun özünden oluşuyor. İçerisinde bulunan killer gözenekleri temizleyip sıkılaştırmayı , kırmızı yosun özleri ise cilt tonunu eşitlemeyi sağlıyor. Ürünü sabah ve akşam kullanabilirsiniz. Tüm cilt tipleri için uygun . Fiyatı 22 lira falandı sanırım.



Şimdi biraz da maskeden bahsedeyim.
Maske yıkama jeli ile ortak içeriklere sahip . E ortaksa neden maskeyi de alalım jel yeterli falan diyenler olabilir. Ama cildimizi günlük olarak temizlemek yeterli olmuyor. Bu yüzden cildimiz maskelere de ihtiyaç duyuyor. Bu yüzden destek olarak yıkama jelinden sonra maskeyi kullanmanızı öneririm. Belki de bende işe yaramasının sebebi budur. Maskenin vaadleri de yıkama jeli ile benzer olduğu için tekrar yazıp sizi sıkmak istemiyorum :)
Maskeyi haftada 3 gün kullandığınızda gözeneklerinizin toparlandığını ve cildinizin pürüzsüzleştiğini göreceğinize eminim .Orta kıvamda bir maske çok yoğun değil. Kullanımı zaten baya kolay . Nemli yüzünüze sürüp 10-15 dakika bekliyorsunuz. Sonra ılık suyla durulayıp nemlendiricinizi uygulayabilirsiniz.
Bu arada ürün tüm cilt tipleri için uygun fakat maskenin 2 farklı versiyonu daha var onlara da bi bakabilirsiniz. Cilt tipinize daha uygun olabilir. Fiyat performans açısından bakacak olursak 2 üründe baya başarılı. Bir de unutmadan kokuları çok güzel . Böyle fresh belki limona kaçan bi koku olabilir. Bence kokusunun yatıştırıcı etkisi de var ama bunu ben uydurmuş da olabilirim :) Gratislerde bulabilirsiniz ben ordan almıştım . Normal fiyatı 36 lira ama %50 indirimde daha da güzel fiyatlara bulabilirsiniz. Diğerlerini de deneyim buraya yazmayı planlıyorum.
Markanın doğal içerikleri yoğun bir şekilde kullanması benim açımdan büyük bir artı olduğu için ve kendimde kullandığım için gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.
Bir başka yazımda görüşmek dileğiyle.
Herkese iyi pazarlar ❤

Yorumlar

  1. jel ile ilgili arkasındaki yazıyı yazıp geçmişsin

    YanıtlaSil
  2. ALLAH AŞKINA BLOGUN YAZI TİPİNİ DEĞİŞTİR MİYOP OLDUM SAYENDE YEMİN EDERİM HAFRLER BİRBİRİNE GİRMİŞ BEYNİM YANDI HELE BİR DE BÖYLE BİR YAZI SONUNDA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah çok teşekkür ederim bunu hatırlattığın için , hiç farkında değilim hemen değiştiriyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar