BABE / 50+ GÜNEŞ KREMİ

Günaayydııııın !

Stajım başlayana kadar bu bol bol vaktimin hepsini bloguma harcıyorum. Sabah kalkıp limonlu , çilekli suyumu hazırlayıp ilk işim yazmaya başlamak oldu.

Bugün anlatacağım ürün 2 ay önce alıp kullanmaya başladığım Babe Markasının 50+ güneş kremi.


Farklı şehirlerde farklı hava durumların da hep bu ürünü kullandım , o yüzden gönül rahatlığıyla yorumlayabilirim.

Öncelikle kremin incecik bir yapısı var. Sıcak havalarda cildinizde ağırlık yapmıyor. Eğer yapsaydı inanın Adana'nın 50 derece sıcağında asla kullanamazdım.
Yüzünüze ilk sürdüğünüzde ince bir katman oluşuyor , ama yaklaşık bir dakika içerisinde cildiniz bu ürünü emiyor. O yüzden hiç korkmayın ve bu hisle karşılaşırsanız sakın ürünü elinizle ovalayarak yedirmeye kalkmayın lütfen.
O kendi işini kendi halledip cildin içine doğru gidecektir.

Tüp şeklinde bir ambalajı var buda bakteri oluşumunu engelliyor. Dışarıdan toz , pislik bulaşmıyor.
2 aylık kullanım sürecinde tüpün yarısından çoğunu kullandım. Hiç bir sivilce , gözenek tıkama problemi ile karşılaşmadım. Gözeneklerim tıkanmaya meyilli biri olarak size söylüyorum bunu :)

Ben tüm yüzüme göz çevrem , boynum dahil uyguluyorum. Sizde güneş kremi kullanırken bu şekilde kullanın :)

Ürünü almamda ki en büyük faktörlerden biri de yağsız olması. Sivilceye meyilli ve yağlı ciltler için de çok uygun bir ürün. Benim cildim yazın yağlıya döndüğü için çoğu ürün parlama yapıyor. Bu ürünü kullanırken kesinlikle böyle bir sorun ile karşılaşmadım.
Zaten parlamayan güneş kremi bulmak bence baya zor. O yüzden yapıştım bu ürüne bittikçe de alırım.

Sprey formu olanda var onu da satın almayı planlıyorum. Çünkü uzun süre dışarıda kaldığım zamanlar oluyor ve böyle durumlarda uzmanlar güneş kremini 2 saatte bir yenilememizin doğru olduğunu söylüyor.
Yüzümüzde makyaj vs. olduğunda yenilemek pek mümkün olmayacağından , sprey formda olanları kurtarıcı olacaktır.

Ürün renksiz. Yani makyajsız cilde sadece bunu uygulayıp çıkabilirsiniz. Cilt tonunuzda herhangi bir değişiklik yapmıyor. Ben yazın ten ürünü olarak sadece bunu kullanıyorum.

Ürünün hem UVA hem UVB koruma sağlıyor. Güneş kremleri seçerken nelere dikkat etmeliyiz başlıklı bir yazım mevcut. Dilerseniz buraya tıklayıp okuyabilirsiniz.
Bunlardan kısaca bahsedecek olursam ;

UVA ; Güneşten gelen ışınların %95'lik kısmını oluşturuyor ve en tehlikeli olanı . Camdan vs. geçebiliyor ve cildimizin en iç katmanına kadar ulaşabiliyor. Yaşlanmanın en etkili ismi anlayacağınız.

UVB ; Daha masum aslında .Camdan geçemiyor. Sadece cildin en üst tabakası olan epidermise kadar gelebiliyor , kızarıklık vs. oluşumundan sorumlu.

Kıvamı çok cıvık değil , kontrollü kullanabilirsiniz. Kokusu da bana hep Denizi anımsatıyor. Ürün 50 ml'lik satışa sunuluyor bu da hemen bitmeyecek bir ürün iki ay hergün kullandım hala bitmedi.

Güneş kremi arayışı içindeyseniz mutlaka tavsiye ediyorum. Eczanelerden temin edebilirsiniz. Fiyatı 80 lira civarı olması gerekiyor.

Bir sonraki postumda görüşürüz ,hoşçakalııın :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar