HİMALAYA CEVİZ ÖZLÜ PEELİNG

Selaam !

Bugün sizlere Himalaya'nın Cevizli Peeling ürününü anlatacağım. Görkem Karman önerdiğinden beri kimsenin bulamadığı bir ürünmüş sanırım :)

Ben ürünü tesadüfen almıştım , yorumlardan falan gaza gelmedim. O yüzden daha objektif yorumlayabilirim.

Bu ürünü yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum. Nedense yorumlamak hiç aklıma gelmedi. Geçenlerde internette gezerken karşıma çıktı ve biraz araştırdıktan sonra  ne kadar ilgi odağı bir ürün olduğunu farkettim ve yorumlamaya karar verdim.

Dediğim gibi ürünü uzun zamandır kullandığım için eksi ve artılarını net bir şekilde yorumlayabilirim.

Ürün tüplü bir ambalajda satılıyor.

Şimdi öncelikle ürün siyah noktaları yok etmeyi  ve antioksidan bakımından zengin içeriğiyle yenilenmiş bir cilt vaad ediyor.

Siyah noktaları yok ediyor mu ? Bence evet. Benim çok siyah noktam yoktur mesela. Ama ara sıra cildimi yeterince arındırmadığım zaman içten gelen bir kaç siyah noktalar çıkabiliyor. Ürünü 2-3 kez düzenli kullandığım zaman tamamen yok ediyor. Ama bu bende ki etkisi. Her cilt tipinde farklılık gösterebilir.

İçeriğinde ki elma ve gerçek ceviz kabuğu parçaları da ciltteki ölü derilerden tamamen arınmanızı sağlıyor. Kullandıktan sonra cildiniz de doğal, temiz bir ışıltı da oluşuyor. Ben bunu ölü derilerden güzel arındırdığına yoruyorum.

Ama kullanırken dikkat etmeniz gereken bir şey var.
Ben başka peeling kullanırken yüzümde ki ölü deriyi tamamen attığını düşündüğüm için ürünü yüzüme haldır huldur sürüyorum ve ne kadar sert yaparsam o kadar iyi arındığına inanıyordum. Bu üründe  o hataya bir kaç kez düştüm daha sonra yüzümde oluşan çizikleri fark edince ve içinde ki ceviz kabuklarının gerçek olduğunu öğrenince daha nazik uygulamam gerektiğini anladım. Gerçekten oldukça sert partiküllere sahip bir ürün. Zaten üzerinde cildinize nazikçe uygulayın ibaresi bulunuyor. Bunu boşuna yazmamışlar :)

Ürünü cilde nazikçe uygularsak gerçekten zarar vermiyor ve verdiği pürüzsüzlük de oldukça başarılı. Bir de cildinizi asla kurutmuyor , aksine hafif bir nem sağlıyor.

Kokusundan rahatsız olan bir grupta var , rahatsız edecek kadar önemli bulmayan da . Ben ikinci kısımdayım. Yani bence öyle dayanılmayacak kadar kötü bir kokusu olduğunu düşünmüyorum.

Ürünü kullandıktan sonra ciltte kızarma , hassasiyet ve sivilce gibi şeyler yapmadı bende.


Paraben ve SLES içermiyor.

Paraben her ne kadar kötü bilinse de paraben olmayınca ürünün bozulması ve mikrop üretmesi daha kolay oluyor ve araştırdığım kadarıyla parabenin zararlı olduğuna dair herhangi bir bilimsel kanıt yok. O yüzden paraben isteyip istememe konusunda kararsızım. Bunu başka bir yayınım da daha detaylı anlatmaya çalışırım :)

Fiyatı da gratislerde indirimsiz 14.50 tl falan gayet uygun fiyatlı ve uzun süre kullanabileceğiniz bir ürün. Ben her duştan sonra kullanıyorum . Ama siz yeni başlayacaksanız hafta da 1 ile başlayın ve yavaş yavaş 2 ye yada 3'e çıkarın.

Hem bu süre zarfında cildinizde iritasyon vs. yapıp yapmadığına bakmış olursunuz . Benim tavsiyem bu şekilde. Bence peeling her insanın bakım rutinin de olması gereken bir adım .

Benim ürünle ilgili anlatacaklarım bu şekildeydi.

Yazımı buraya kadar okuyanlar için
de instagram hesabımda içinde bu ürünün de dahil olduğu birkaç ürün hediye ediyorum . Katılmak için instagram hesabıma bakabilirsiniz :)
İnstagram: aslihannbarkk

Hepinizi öpüyorum❤

Yorumlar

Popüler Yayınlar