ELİDOR CANLANDIRICI KURU ŞAMPUAN

Selaaam !

Bugün sizlere Batiste'den sonra yeni bir kuru şampuan yorumlayacağım. Sadece merak ettiğim için almıştım. Fiyatının uygun oluşu da cezbetti beni yalan değil .

Elidor'un kuru şampuanı . Ben kırmızı olanı aldım normal saçlar için olan buydu.
Açıkçası ben pek memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim.

Nedenini merak edeceksiniz doğal olarak..


Ürünü saçlarıma sıkıyorum evet yağını alıyor. Ama saçlarım aşırı beyaz oluyor ve temizleyemiyorum.

Bununla da kalmıyor saçlarımı aşırı sert yapıyor. Yani şampuanı saçlarıma sıktığımda saçlarımın arasından parmak geçmesi mümkün olmuyor o kadar söyleyeyim.

Birde saçta aşırı kötü , pis gibi bir koku bırakıyor. Yani gerçekten bir çok kez şans verdim ama aciliyetim olsa bile elim gitmiyor. Duşa girmek daha mantıklı geliyor.

Bide ben aşırı seviyorum kuru şampuanları. Beni kendinden nefret ettirdi diyebilirim.
Belki sadece bu rengi böyledir ,  diğerlerini denemedim  bilmiyorum. Siz denerseniz bana mutlaka yazın olur mu ?

Fiyatını tam hatırlamıyorum ama en fazla 20 lira idi.
Belki sertlik sorununu çözebilirlerse kullanılabilir olabilir. Hatta uygun fiyatlı olmasından dolayı Batiste'nin önüne bile geçebilir diye düşünüyorum.

Ben şimdiye kadar batiste'den iyisini kullanmadım. Onunla ilgili yayınımı okumak isterseniz tıklayın lütfen.

Benden yorumlamamı istediğiniz ürünler vs. olursa lütfen bana ulaşın. Sosyal medya linklerim ve mail adresim anasayfamda mevcut.

Hepinizi bir sonraki postuma kadar öpüyorum , güzel kalın :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar