TONI&GUY INSTANT REFRESH KURU ŞAMPUAN

Uzun bir aradan sonra merhaba :)

Sıcakların ve bir kaç özel sebebin etkisi ile blog yazmaya  uzun bi süre ara vermiştim.

Aslında yazın sıcaklardan dolayı ürün deneyemememin de etkisi büyük.
Soğukların başlamasıyla güzel ürünler biriktirmeye başladım , bu iyi haber :)



Yazmaya güzel bir kuru şampuanla başlamak istedim.

Tonı&Guy markasının Instant Refresh kuru şampuanı.

Benim sıkı takipçilerim Batiste-wild hayranı olduğumu bilirler.
Bu şampuanla tanışmam aslında biraz tesadüfi oldu. Her zaman kuru şampuanı elimin altında bulundurmayı sevdiğimden kuru şampuan almak için reyona gittiğimde Batiste kalmamıştı. Denemediğim markaları da denemeyi sevdiğimden Tonı&Guy'a şans vermek istedim .

İyi ki de vermişim.

Batiste markasını açık ara solladı diyebilirim. Şimdiye kadar ki kullandığım en iyi kuru şampuan oldu kendileri.
Batiste şampuan yazımı merak ederseniz okumak için tıklayın :)

Biraz  keşfettiğim kuru şampuanı neden sevdiğimi anlatayım o zaman .

Yakından sıkmama rağmen asla beyaz tortular bırakmıyor. Yani uzaktan sıkarsanız kalıp gibi bi beyazlık kalmıyor saçlarınızda.
Benim için en önemlisi saçlarımı kaskatı yapmaması aslında.
Beyazlık bıraksa bile ben onu bir şekilde halledebiliyorum.

Şampuanı sıktıktan ve bir dakika kadar bekledikten sonra parmaklarımı hala saçlarımın arasında rahatlıkla gezdirebilmek beni gerçekten bu şampuan için tatmin etti.

Biliyorsunuz ki kuru şampuanlar sadece yağ emme değil , saça hacim vermek için de kullanılabiliyor.
Genelde ince telli ve sönük saçlara sahip olanlar için oldukça kurtarıcı ürünler.

Ambalaj olarak da marka aşırı özenli zaten. Bu her ürününde fark ediliyor.
Ürün 100 ml'lik sprey bir formda satılıyor.
Ben Gratis'ten %40 indirimde 20 lira civarı bir fiyata aldım.

Kokusunu da aşırı beğendim. Fresh bi koku böyle biraz limonlu gibi.
İçerik listesini kontrol ettiğimde en sonlarda bir yerde limon var görmüştüm :)
Bu arada içerik listesine daha sık değineceğim bundan sonraki postlarım da .
İçerik listesi demişken içeriği ne kadar temiz bu tartışılır. ısopropyl falan okudum. Bunlarla ilgili de zaman zaman yazılarım gelecek .
Beğenirseniz bundan sonra böyle yaparız.

Yine de sizin için yararlı olacaksa tam içerik listesini buraya bırakayım.

Butane , Isobutane , Propane , Alcohol Denat , Alumınum Starch Octenylsuccınate , Butylphenyl , Methylpropional , Cıtral , Cıtronellol , Coumarin , Geraniol , Hexyl Cinnamal , Hydroxycıtronellal , Lımonene , Linalool , Aqua , Isopropyl Myristate , Sılıca , Alpha Isomethyl Ionone , Benzyl Alcohol.

Benim söyleyeceklerim bu kadar. Bir sonraki postta görüşmek üzere .

Hoşçakalııın :)

Yorumlar

  1. Merhaba clanse olanımı daha ıyı tonı guy marka kuru sampuanda bumu sızce

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar